Při prodeji nemovitosti záleží na prvním dojmu

Při prodeji nemovitosti záleží na prvním dojmu
30.10.2012

S odvážným motem „Všichni ceny snižují, jen my jsme pyšní, že je zvyšujeme“ společnost Residence Visage™ představila fungování Home Stagingu ve Velké Británii a v České republice.

 

Hlavní mentorkou společnosti Residence Visage™ je Jane Ringe, která prozradila, že s Home Stagingem se poprvé setkala v USA, kde několik let žila. Začala se učit od Ann Maurice, uznávané specialistky Home Stagingu. Ta se proslavila díky populárnímu pořadu britské televize House Doktor™. Před 6 lety začala pracovat jako samostatná stagerka. Ve Velké Británii lidé nakupují především životní styl. Design je pouze podprahový. Home Staging tedy není pouze podpora prodeje, kupující vlastně inspiruje stylem, ve kterém chtějí žít. „Kupujícímu stačí 30 sekund, aby se rozhodl, zda nemovitost koupí," prozrazuje Jane Ringe a dodává, "pokud si prodávající neuvědomí, že vše, čím se dekorativně obklopuje je sice příjemné pro něj, ale ne vždy pro kupujícího, pak zbytečně blokuje svůj obchod. Hlavní v Home Stagingu je ukázat prostor. De-cluttering tzv. odstranění věcí z prostoru je tou nejpodstatnější činností Home Stagingu, ne však jedinou."

„V České republice je velmi složité prodávajícím vysvětlit, že bytový design a Home Staging je odvětví, které spolu sice souvisí, ale velmi okrajově," vysvětluje projektová manažerka společnosti Residence Visage™Jana Rybínová. Při prodeji je důležité, aby kupující vnímal prostor eventuálního domova. Home Staging pomůže kupujícímu vidět v prostoru nemovitosti sebe tím, že vyjme z domu či bytu osobní prvky prodávajícího např. osobní fotografie či vzpomínkové předměty. V dnešní době je hlavním prodejním kanálem internet a je moc důležité v jakém „kabátě" prodejce svou nemovitost ukáže. Vybavení bytu bytovým designerem vždy probíhá na zakázku dle požadavků zákazníka, ale Home Staging má za úkol vytvořit prostor, který bude příjemný všem.

Společnost Residence Visage™ od června tohoto roku již realizovala desítky Home Stagingů jak pro developerské projekty, tak pro soukromé osoby. „Jako příklad, že Home Staging funguje i v České republice uvedu dva příklady. Home Staging jsme použili na projektu Nové byty Dobříš a prodej se zdvojnásobil. Byt, který jsme stagovali v Praze se prodal do 4 dnů za cenu, kterou si prodávající stanovil," uvedla Jana Rybínová.

Společnost Residence Visage™ nabízí tři druhy balíčků:
1) PORADÍME
BALÍČEK ONLINE
• online konzultaci na základě fotografií
• klient obdrží základní report s doporučením změn a úprav, které nemovitost zatraktivní a připraví ji pro kvalitní prezentaci na trhu
• 10 ks profesionálních fotografií
2) NAVŠTÍVÍME
BALÍČEK služeb SILVER
• online konzultaci na základě fotografií
• osobní návštěvu u klienta
• klient obdrží report s doporučením změn a úprav, které zatraktivní nemovitost a připraví ji pro kvalitní prezentaci na trhu
• Home Staging konzultanta přímo v nemovitosti v rozsahu 6 h
• 15 ks profesionálních fotografií

3) PROVEDEME

BALÍČEK služeb GOLD
• online konzultaci na základě fotografií
• osobní návštěvu u klienta (2 h)
• vyhotovení reportu s popisem úprav a změn, které zatraktivní a připraví nemovitost
• provedení Home Stagingu v nemovitosti v rozsahu 8 h
• organizační zajištění dodavatelů služeb a pronájmu nábytku
• pronájem nábytku a doplňků na 1 měsíc - balíček nábytku Classic
• výmalby
• stěhování
• úprava zahrady
• úklid
• 15 ks profesionálních fotografií
-jik-

Autoři: Jiří Kučera



Vířivky

Kvalitní a moderní vířivky od luxusní značky Villeroy & Boch. Vířivky se zárukou a montáží. Vířivky za akční ceny.

Real Time Web Analytics